۰۳ خرداد

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی یعنی چه؟

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی یعنی چه؟

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی یک تبلیغ دائمی است که مخاطب را جذب می کند و معرفی جامع از سایت شماست.

تبلیغ شما در قالب یک متن ۵۰۰ کاراکتری و یا کمتر که شامل لینک به سایت شما

و عکس و حتی ویدئوست که به عنوان یک مطلب در سایت و یا وبلاگ منتشر میشود.

این کار به سئو سایت شما کمک میکند و میتوانید با استفاده از لینک سازی های دیگر و همچنین رپورتاژ اگهی رتبه های بالاتر را از آن سایتتان کنید.

 

سفارش رپورتاژ در ۲۳ وبلاگ با اتوریتی بالا ۵۰ هزار تومان

 

خرید آنلاین رپورتاژ

ردیف نام وبلاگ PAGE AUTHORITY DOMAIN AUTHORITY
۱ http://tabriz-ups.mihanblog.com/ ۴۱ ۵۴
۲ http://onlineups.rozblog.com/ ۴۰ ۵۷
۳ http://tamirups.blogsky.com/ ۳۹ ۵۵
۴ http://ups-co.mizbanblog.com/ ۳۹ ۴۲
۵ http://ups-iran.monoblog.ir/ ۴۱ ۴۶
۶ http://upsco.royalfa.com/ ۳۷ ۳۶
۷ http://upsisfahan.blog.ir/ ۳۷ ۵۲
۸ http://ups-ups.iran.sc/ ۴۲ ۳۹
۹ http://www.finetco.loxblog.com/ ۴۲ ۳۹
۱۰ http://upsco.blogfa.com/ ۳۷ ۶۲
۱۱ http://behib0b0.rozblog.com/ ۳۸ ۵۷
۱۲ http://upsbattery.mihanblog.com/ ۳۷ ۵۴
۱۳ http://mihanups.blogsky.com/ ۳۸ ۵۵
۱۴ http://upsman.mizbanblog.com/ ۳۹ ۴۲
۱۵ http://ups-ups.monoblog.ir/ ۳۹ ۴۰
۱۶ http://upscoo.royalfa.com/ ۳۷ ۳۶
۱۷ http://stormysky.blogsky.com/ ۳۵ ۵۵
۱۸ http://seo-specialist.mihanblog.com/ ۳۵ ۵۴
۱۹ http://apc-ups.blog.ir/ ۳۶ ۵۲
۲۰ http://ups-tehran.blog.ir/ ۴۱ ۵۲
۲۱ http://seo-specialist.blog.ir/ ۳۶ ۵۲
۲۲ http://seo-seo.blogsky.com/ ۳۵ ۵۵
۲۳ http://seo-rooz.mihanblog.com/ ۳۵ ۵۴

 

سفارش رپورتاژ در ۲۳ وبلاگ با اتوریتی بالا ۵۰ هزار تومان
اشتراک
۱۰ اردیبهشت

سئو یا بهینه سازی سایت به چه معناست؟

 سئو به چه معناست؟ – سئو – بهینه سازی سایت

سئو از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است  که می توانیم آن را معادل عبارتی مانند  SEO یا بهینه سازی موتور جستجو بدانیم که  همه آنها در واقع یک معنی دارند در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

سئو یا همان بهينه‌سازي موتور جستجو را نمی توانیم به معناي فريب بدانیم  يا اینکه بگوییم منظور دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي است . در واقع سئو در جهت کمک کردن به بهبود رويت و همچنین ارتباط وب سايت‌ها در نتیجه های جستجوي طبيعي البته با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

به طور کلی می توانیم بگوییم که سئو مجموعه‌اي از روش‌ها است که در جهت تغيير استراتژيک وب سايت‌ها ایجاد شده است . این روند به بیان مهمترين عوامل مرتبط صفحه می پردازد و همچنین افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو بیان خواهد کرد .

به عبارت دیگر سئو یک فرآیند راحت نمی باشد و نمی توان گفت به آسانی پیاده سازی شده است پس برای این کار نیاز به علم پیش زمینه و همچین دانش زیاد و صبر خواهد بود . موتور‌هاي جستجو به دلیل اینکه به صورت مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود را تغییر می دهند قابل پیش بینی نیستند . به همین علت مهندسين سئو وظیفه دارند که همواره اطلاعات خود را در این زمینه بروز نگه دارند .

یکی از فعالیت هایی که توسط سئوکار یا متخصص سئو انجام  می گیرد سئو سایت یا بهینه سازی سایت  می باشد .

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل بیشتر از ۲۰۰ معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت داشته است . بخاطر این موضوع  مهندسين سئو باید در جهت پياده‌سازي موفق سئو ، مهم‌ترين و اصلی ترین اين معيار‌ها را بدانند .

اوايل شروع سئو

اولين موتور‌هاي جستجو  در اوايل سال ۱۹۹۰ بود که کار خود را شروع نمودند  ؛ می توانیم به  Infoseek،Alta Vista و Yahoo به عنوان محبوب ترین آنها اشاره کنیم . در گذشته مردم به موتورهای جستحو به چشم یک ليست فهرست شده نگاه می نمودند که بر اساس حروف الفبا مانند صفحه زرد، سئو اوليه صورت می گرفته است . در بالایی این لیست می توان ليست صفحاتي همچون AAA را مشاهده کرد .

هنگامی که اینترنت رشد کرد موجب شد که موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر شوند که این موتورها برای کارشان از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده می نمودند . روش کار در این الگوريتم‌ها این گونه بود که معیار کلمه کليدي را بیشتر می کردند و همچنین برای فهم محتویات سایت از برچسب‌هاي شبيه key-words استفاده میکردند . (منظور از کلمات کلیدی همان تعداد دفعاتی است که یک عبارت یا کلمه کلیدی در صفحه استفاده شده است و بر تعداد کل کلمات تقسیم شده است ) .

زمانی که این نمونه پیشرفت ها گسترش پیدا کرد ؛ سئو برای اینکه سایت ها بیشتر نشان داده شوند فعالیت خودش را آغاز کرد . هنگامی که توسط موتورهای جستجو ، رتبه‌بندي صفحات را توسعه داده شد ، مهندسين سئو در واقع به دنبال پيدا کردن راه‌هايي بودند که در جهت تاثيرپذيري رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده نمودن از راهکارها اخلاقي و چه غير اخلاقي باشند .

یک مقاله در نوامبر سال ۱۹۹۶ به واسطه نيويورک تايمز به چاپ رسید که در آن در مورد توسعه دهندگان وب مطالبی درج شده بود که برای اینکه نتایج جستجو در بالای صفحه قرار بگیرد از روش های غیر اخلاقی استفاده می شده است . در واقعه این مقاله بیان می کند که به راحتی توسعه‌دهندگان وب يک سايت را بتوانند به همراه کلمات کليدي خاص که عموما در پشت گرافیک سایت مخفی شده است ، بارگذاری می کنند که در نهایت این کلمات کلیدی توسط موتورهای جستجو شمارش می شود و موجب افزایش رتبه بندی سایت خواهد شد .

پیش از این گفتیم که بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي ویژه  در ابتدای کار خيلي راحت و آسان نسبت به امروز بوده است. زمانی که روش‌هاي غير اخلاقي بکار گرفته می شود قرار گرفتن نتایج در بالای لیست تضمین می شود . اما این روزها الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو بصورت پیچیده تری شده اند و برای مهندسین بهینه سازی مشکل است که در موتورهای جستجو دستکاری کنند ، البته این موضوع بین مهندسی سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز موجود می باشد .

سئو  چه اهدافی دارد ؟

سئو به وب سایت ها با هدف کمک در  بدست آوردن محل بالا در نتیجه های جستجوي طبيعي و بالابردن ارتباط بين صفحات و همچنین کلمات کليدي وارد شده به واسطه  کاربران می باشد . اگر صفحات بیش تری با پرس و جوی کاربران به آنها نمایش داده شود موجب می شود که مزایایی زیادتری را به دنبال داشته باشد که این مزایا هم برای موتور جستجو است و زیرا در آن کاربر نتایج زیادتری را پیدا کرده است و هم برای کاربر . در این گونه موارد می توان گفت موتور جستجو قابل اعتماد شده است به دلیل اینکه در بیشترین صفحات خود الگوریتم های مرتبط را نشان می دهد .

زمانی که سئو در جهت افزایش عملکرد رتبه بندی سایت در نتایج جستجوي طبيعي کار خود را آغاز نمود ، این روش به زمان و دانش در جهت پیاده سازی روش های خود نیاز داشت . برای اینکه یک سایت و یک صفحه بهینه باشد نیاز به زمان است که در واقع به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های اولیه می باشد .

سئو ممکن است ماهها یا هفته ها برای رسیدن به یک نتیجه زمان ببرد زیرا این روند به  چگونگی استفاده از کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مرتبط می شود . این امکان وجود دارد که به سرعت نتوان نتايج بهينه‌سازي جستجو را دید ولی می توانیم بگوییم پس از گذشت زمان مزایایی سئو موجب می شود تا تعداد بازدیدکنندگان زیاد شود و رتبه بندی  سایت افزایش یابد . البته این نکته برای وب سایت های بسیار اساسی و مهم است که نتايج جستجو گوگل را در صفحه اول مشاهده کنند . (  نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که ۵۸٫۴ درصد کليک‌ها را شامل خواهد شد ) .

این موضوع چندان هم تعجب آور نیست زیرا وب سایت ها خدمات و محصولاتی را که می فروشند برای رسیدن به رتبه یک با یکدیگر رقابت می کنند . مثلا شما یک کلمه کلیدی مانند ” بیمه خودکار ” را با ۱ ونیم میلیون جستجو در گوگل در مدت یک ماه به خود اختصاص داده اید حالا موضوع حاکی از این است که  ۳ جايگاه اول ۵۸٫۴ درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول ۳۶٫۴ درصد بازديدکنندگان را شما به خودتان اختصاص داده اید . این موضوع از دید خیلی از سایت ها بسیار با ارزش تلقی می گردد که در بالای نتایج جستجو قرار بگیرد که بخصوص برای آن دسته از افرادی که با بالا رفتن ترافیک سایتشان ، زیاد شدن تعداد مشتریانشان هم رخ می دهد .

مطالعه دیگری نشان داده است که بسیاری از افرادی که جستجو را انجام می دهند دوست دارند روی پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک نمایند . این مطالعه نشان می دهد که از کاربران گوگل تعداد ۷۲٫۳ درصد آن ها روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک می نمایند و فقط از کاربران میزان  ۲۷٫۳ درصد هستند که روی پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک می نمایند . این موضوع را می توانیم از دیگر دلایل شرکت های سئو بدانیم که حاضر می شوند برای این موضوع هم هزینه و هم زمان لازم را اختصاص دهند .

بصورت کلی هدف های سئو را می توانیم به اختصار در قسمت زیر بیان کنیم که عبارت اند از :

  • تاثیر زیاد در بازدید وب سایت
  • ایجاد برند
  • افزایش ترافیک سایت
  • برخورداری وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتر .
  • افزایش میزان فروش
  • ایده آل ترین ابزار برای تبلیغات

سئو

سئو درون صفحه به چه معناست  ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه را می توانیم مرتبط  به کنترل محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و …  و همچنین کنترل مستقيم کدها بدانیم ؛ اگر بخواهیم به عبارت دیگری این موضوع را تعریف کنیم باید بگوییک که هر چیزی که در سایت بازگذاری می شود به SEO On Page مربوط خواهد شد . این روش به طور کلی روشی این است که برای همه تلاش های بهینه سازی به عنوان روش پایه می باشد به دلیل اینکه جایی است که شما بر روی آن کنترل زیادتری خواهید داشت . در واقعه شما هر تغییری در محتویات سایت خودتان ایجاد کنید بر روی نتایج جستجو تاثیر پذیر خواهد بود به همین دلیل مهم می باشد که شما پیش از روش SEO Off Page بتوانید روش SEO On Page بدرستي انجام داده باشید .

سئو بیرون صفحه به چه معناست  ؟ (Off Page SEO)

روش بهينه سازی بیرون صفحه بر خلاف روش SEO On Page عمل می کند . در روش SEO On Page توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي صورت می پذیرد ولی در روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل همگی ارتقاهايي می باشد که در بیرون از وب سایت شما صورت می پذیرد که در واقعه این تمامی چیزهای می باشد که میتواند در بدست آوردن رتبه بندی بالای سایت شما کمک نماید  .

تمزکز SEO Off Page  در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (منظور پيوندهايي می باشد که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما صورت می گیرد ) است  بعد از آن از روش های خارج از وب سایت استفاده می کند تا به بهینه سازی موتورهای جستجو بپردازد .

SEO Off Page را می توانیم یک فرآيند نامحدود بدانیم واسطه مهندسين سئو برای بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره می گردد .

سئو کلاه – سفيد به چه معناست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فنی این حوزه در واقعه سئو کلاه – سفيد را به دسته ای از تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو پیروی می نمایند ، اشاره داشته است . در واقع این موضوع را نمی توانیم دستکاری موتورهای جستجو یا کاربران و یا فریب  بدانیم . گاهی از آن به نام سئو اخلاقی نیز بیان می شود چون می تواند به صورت دراز مدت نیز انجام گردد و یا اینکه برای بدست آوردن رتبه های بالا در نتایج موتورهای جستجو از سیاست های صحیح و یا دستورالعمل ها استفاده می نماید .

سئو کلاه – سیاه به چه معناست  ؟ (Black Hat)

می توانیم بگوییم که سئو کلاه – سياه در واقع به گروهی از دستورات اشاره می کند که در جهت بازی ، فریب و دستکاری الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو بکار می رود که هدف در این قسمت این است که رتبه بندی بالا را بدست آورد . این موضوع بسیار مهم این است که شما آگاه باشید این روش ها غیر اخلاقی می باشند و به واسطه هیچ موتور جستجوی تایید نخواهد شد و اگر این روش ها را بکار بگیرید ممکن است برای همیشه خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را دنبال داشته باشید .

این امکان وجود دارد که با انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه – سياه به یکباره در نتایج جستجو رشد  بالا برود اما می تواند که فهرست پايگاه داده موتور جستجو را به صورت کامل حذف کند و یا منجر به پرداخت جریمه شود .

مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو

در ادامه به برخی از مقالات در حیطه بهینه سازی موتور جستجو اشاره کرده ایم :

پژوهشی در استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو در جهت  توسعه وب سایت های بزرگ

محقق در این پژوهش اعتقاد دارد زمانی که   پیاده سازی وب سایت تمام می شود بسیاری از شرکت ها با مشکل مواجه می شود که این شرکت ها نمی دانند باید چگونه در اینترنت سایت خود را معرفی کنند که برای این منظور بهترین راه بهینه سازی موتور جستجو می باشد . بر اساس ۷۷ معیاری که ازموتورهای جستجو و منابع مختلف در این تحقیق بیان شده است  . استراتژی های بهینه سازی برای توسعه وب سایت را به شکل زیر معرفی می کنند :

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی شرکت های گوگل و مایکروسافت توسط این پژوهش استراتژی مورد بررسی و توضیح قرار داده شده است  و موردی که در جهت مطالعه و آنالیز قرار داده است، استراتژی های است که به  شرکت مایکروسافت مرتبط است . برای بهینه سازی موتور جستجو مهمترین و اساسی ترین معیارها از لحاظ محقق شامل عبارت زیر هستند :

  • اضافه نمودن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه نمودن URL به نقشه سایت
  • اضافه نمودن نقشه سایت به txt
  • استفاده کردن از ابزارهای آنالیز در جهت crawl

بهینه سازی موتور جستجو در جهت بالا بردن بهبود رویت وب سایت

محققان در این تحقیق عواملی را در بالا بردن رتبه سایت تاثیر پذیر است را به ۳ قسمت تقسیم بندی می نمایند :

  • شرکت های دارنده موتور جستجو : جستجوکنندگان در صفحه های موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می نمایند بعد از آن نتایج  در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده خواهد شد .
  • وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو : شرکت هایی که با استفاده نمودن از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می نمایند تا در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه وب سایت ها را بالا ببرند .
  • جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی می باشند که در موتورهای جستجو برای پیدا کردن اطلاعات مورد احتیاجشان تلاش می کنند.

به عقیده محققان کسانی که وظیفه انجام امور بهینه سازی را دارند باید  از نهایی ترین تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو آگاه شوند  و اموری که سبب می شود  ترافیک سایت بالا رود  را به صورت دقیقی بشناسند

باید آگاهی لازم  از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند را هم در اختیار داشته باشند  و به عبارت دیگر می توانیم بگوییم که همیشه باید اطلاعات خود را در سه دسته بروز نگه داشته باشند .

بهینه سازی موتور جستجو: مفاهیم آنالیز فنی

بر اساس دسته ای از مقالات ، مطالعات و راهنمایی ها در این تحقیق ، به برخی از معانی بهینه سازی موتور جستجو بیان شده است . به اعتقاد محققین بهینه سازی موتور جستجو می تواند فرآیندی به شمار بیاید که هرگز تمام نخواهد شد و برای بهتر کردن رتبه سایت تکنیک های بسیاری وجود داشته است در هر صورت برای پیاده سازی آنها مشکلاتی مطرح است :

در این تحقیق برای بهینه سازی تکنیک هایی که عنوان شده است شامل موارد زیر است :

  • بالا رفتن لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده نمودن از Meta Tag
  • استفاده درست از عنوان
  • استفاده نمودن از txt
  • فرآیند بهینه سازی محتوا
اشتراک
۱۱ آذر

گوگل چه معیارهایی را در سئو دوست دارد؟

گوگل چه معیارهایی را در سئو دوست دارد؟

امروز میخوام در رابطه با مسائلی که به سئوی گوگل هستش و مختص این موتور جستجو هست صحبت کنیم. گوگل برای افزایش رتبه سایت ها در جستجوها از قوانین مختص خود پیروی میکند. تمامی سئوکاران یا کسی که متخصص سئو هست باید این در چارچوب این قوانین حرکت کنند. و مهم تر از این قوانین باید به محتوای قوی و درست و بهینه سازی صفحات داخلی یا سئوی داخلی بپردازند و بعدا سئو خارجی خود را شروع کنند.

سئو

استفاده از تگ ها در سئو

تگ h1 در صفحه هدف و یا صفحه اصلی سایت

تگی که درباره اش داریم صحبت میکنیم یکی از مهم ترین و محبوبترین و برجسته ترین تگ های گوگل است. تگ h1 معمولا به عنوان  titleصفحه تعریف میشود.تگ h1 به عنوان هویت صفحه است و باید استفاده شود و تعداد استفاده آن در صفحه مورد نباید از یک گزینه بالاتر برود.  باید هر صفحه ای ایجاد میشود شمامل تگ h1  باشد. این تگ معمولا و به طور پیش فرض در header سایت باید تولید شود. این یکی از تاثیرگذارترین تکنیک های در حال حاظر در الگوریتم های فعلی گوگل است.

سئو

تگ h2 در صفحه هدف  و صفحه اصلی سایت

تگ h2  از تگh1  یک درجه پائین تر است.این تگ بعد از تگ h1 یکی از مهمترین تگ های الگوریتم فعلی گوگل است. بنابراین از این تگ هم همانند h1 باید در صفحات هدف استفاده شود. معمولا تگ توضیحات صفحه را در این تگ جا میدهند. شاید خیلی خوب جلوه ندهد ولی تاثیر به سزایی در سئو سایت شما دارد و بسیار کارآمد است.

سئو

در هر پست یا صفحه حداقل از یک تگ h2  و h3 استفاده شود

در هر پستی که ارسال میکنید روی سایت یا در هر صفحه ای که ایجاد میکنید حداقل یک تگ h2 و حداقل ۳ تگ h3 استفاده کنید.

معمولا گوگل روی کلماتی کلیدی فوکوس میکند که در تگ h2 استفاده شده باشد و متن کلی را بعد از تگ  h1 روی این تگ میسنجد. تعداد کاراکترهایی که در این تگ استفاده میکنید نباید زیاد باشد. برای حداکثر بازدهی در سئو سایت خود بهتر است این قانون هم استفاده کنید.

درج عکس همراه با ALT و TITLE

در هر پستی که ارسال میکنید، داخل پست حداقل از یک عکس مرتبط با موضوع درج کنید و alt ,title عکس را هم روی کلمه کلیدی همان صفحه یا پست قرار دهید. استفاده از عکس در پست ها برای کاربران و گوگل خوشایند بوده و تاثیر گذاری زیادی در جذب کاربر دارد. از عکس های کم حجم استفاده کنید.

سئو

سئو

در انتخاب کلمه کلیدی استراتژی داشته باشید

وقتی که پستی یا مطلبی روی سایت ارسال میکنید، این پست شامل یک کلمه کلیدی بسیار مهمه که تمام قسمت ها با این کلمه کلیدی شناخته و مرتبط میشه.از این کلمه کلیدی حداقل ۲  بار در بدنه مطلب استفاده کنید و اگر از این کلمه کلیدی در url  آدرس صفحه و توضیحات مربوط به آن صفحه استفاده کنید بسیار مفید خواهد بود.

درج لینک خارجی

گوگل علاقه زیادی داره به لینک خارجی . به این که شما از وبسایتتون به وب سایت های دیگه لینک بدین. در هر پستی که ارسال میکنید حداقل یک یا ۲ تا لینک خارجی مرتبط با موضوعی که ایجاد کرده اید درج کنید. مثلا اگر از کلمه yahoo  استفاده کرده اید میتونید اونو به سایت خود yahoo لینک کنید.

سئو

ساخت لینک داخلی

وقتی که پست یا صفحه ای ایجاد میکنید به فکر لینک سازی داخلی هم باشید. لینک به دیگر صفحات سایت یا مطالب قدیمی تر. معمولا تو بدنه  پست هایی که ارسال میکنیم از کلمه کلیدی اصلی هم استفاده میکنیم و به صفحه هدفمون لینک میدیم. این کار باعث میشه که مطالب و یا به صفحاتی که لینک دادین توسط خزنده های گوگل از نو بازدید بشن و این در ارتقاء رنک و جایگاه این مطالب نقش به سزایی داره. اگه توی بدنه پستی که ارسالی میکنین نتونستین از به مطالب قدیمی تر خود لینک بدین میتونین در آخر پستی عنوان های مطالب قبلی تونو قرار بدین و لینک سازی کنین.

Copy  نکنید و فقط به دنبال محتوای خوب و تازه باشید

وقتی خود شما یک مطلب رو تولید میکنید و یا یک مطلب رو بازنویسی میکنید ارزش این مطلب برابر ۱۰۰۰ مطلب کپی شده هستش. سایت هایی مثل www.siteliner.com  وجود دارند که سایت شما رو آنالیز میکنند و میگن که سایت شما چقدر یونیک هست و چقدر کپی. دوستان مطلب کپی پیست شده مساوی نابودی سئو شماست و الگوریتم های گوگل به این حساسند و خیلی زود متوجه میشن.

سئو

میتونید بعد از این که مطلبی رو نوشتین یا بازنویسی کردین در سایت هایی که در زیر براتون میزارم مطلب رو آنالیز کنید و از کپی بودن این مطلب و یا یونیک بودن این مطلب مطلع بشین.

سایت های زیادی هستند که سرویس آنالیز مطلب رو انجام میدند. تو گوگل plagiarism checker سرچ کنید براتون میاره. من خودم از copyscape.com استفاده میکنم.

برای پست تانون برچسب بزنین

از ۳۰ ۴۰ ۵۰ تا برچسب استفاده نکنید اینکار هیچ کمکی به سئو نمیکنه که هیچ یکمم بدتر میکنه و خودتون خودتون رو اسپم میکنید.بهتره برای هر پست ۵ تا برچسب اصولی و حرفه ای و انتخاب شده از متون پستتون گذاشته شه.

سئو

Sitemap

یکی از اصول و قواعد که بسیار نقش مهمی در سئو داره و از اهمیت بالایی برخورداره استفاده از نقشه سایت در وب مستر تولز و خود سایت هستش. میتونید برای اجاد نقشه سایت از افزونه ها و پلاگین ها کمک بگیرید و یا بطور دستی از وب سایت هایی که این سرویس رو ارائه میدند استفاده کنید. sitemap generator

سئو

اشتراک
۰۲ آذر

چگونه سئو کنیم!؟

چگونه سئو سایت کنیم؟

سوال اکثر افراد در مورد سئو این است که چگونه سایت خود را سئو کنیم آیا خرید بک لینک می تواند روش خوبی باشد؟ آیا تولید محتوای خوب به ما کمک می کند؟ آیا حضور در شبکه های اجتماعی در این زمینه موثر است؟و………..

در این مقاله ما به چگونگی بهینه سازی سایت می پردازیم

سئو

افرادی که در این زمینه کار می کنن به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول افرادی هستند که فقط با هزینه کردن می خواهند سایت خود را بهینه کنند و دسته دوم کسانی هستند که هزینه را بصورت هوشمندانه انجام می دهند.

همیشه خرید لینک قوی باعث بهبود رتبه سایت شما نمیشود بعضی اوقات سایتهایی که اینک خریدند نه تنها رتبه آنها بهبود نیافت بلکه پنالتی نیز شده اند!!!

پس در واقع این مقاله به اهمیت چگونگی خرید بک لینک و کجا لینک سازی کردن می پردازد.

بسیاری افراد با وجود ایندکس های مطالب مفید و عالی و خرید بک لینک های قوی رتبه بالایی در امتیاز بندی ندارند ولی در مقابل آنها وجود دارد سایتی که فقط با خرید بک لینک به رتبه های بالا رسیده اند .

دلیل این تمایز در چیست؟؟؟؟

همانطور که گفتیم فقط با انجام هزینه یا صرفاً ایجاد محتوای مفید نمی توان باعث بهبود رتبه سایت شد در واقع هوشمندی در اینکه کجا و چگونه لینک سازی کنیم بسیار موثر است.

هیچ وقت نمیتوان با قاطعیت گفت که فقط هزینه کنید یا صرفا منحصر به فرد باشید منظور ما این است که همیشه نداشتن پول دلیل برناتوانی و عدم موفقیت نیست این فرضیه که ما پول نداریم برای سئو هزینه کنیم یا به یک متخصص سئو پرداخت کنیم پس موفق نمیشویم اصلا درست نیست . سئو فقط ایجاد محتوا خوب و خرید بک لینک نیست شاید با در اختیار گذاشتن یک خدمت رایگان در سایت به بهبود رتبه آن منجر شود چرا که با این کار شما اجازه میدهید سایر مطالب سایت دیده شود همیشه داشتن محتوا و بک لینک به رتبه دار شدن سایت کمک نمیکند .

پس به کار بردن روش های منحصر به فرد و انجام هزینه در بهبود رنک سایت شما کمک شایانی خواهد کرد.

از روشهای منحصر به فرد میتوان به گذاشتن ویدیو های آموزشی مختلف در سایت اشاره کرد چرا که این ویدیو ها در نزد کاربران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. یا میتوان از شبکه های اجتماعی نیز در این زمینه استفاده برد.

اشتراک
۳۰ آبان

شبکه های اجتماعی در سئوی سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت

یکی از معیار های سئو تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت می باشد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با به وجود امدن و افزایش شبکه های اجتماعی وفعالیت افراد در آنها،این شبکه ها به پربازدیدترین مکانهای اینترنتی مبدل شده اند و به همین دلیل یکی از معیارهای موتورهای جستجو در رنکینگ سایت ها شده است.

در واقع شبکه های اجتماعی به عنوان یک کاتالیزور برای سئو در نظر موتورهای جستجو می باشد و متخصص سئو باید این از این شبکه ها برای سئو سایت استفاده کند.

یکی از روشهای موثربازاریابی اینترنتی بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد که با تمرکز بر روی  برند سازی و حضور موثر در این شبکه های اجتماعی باعث جلب اعتماد بازدید کنندگان شده و در نتیجه سبب افزایش مشتریان خود می شود .

سئوی سایت

مقدمات حضور در شبکه های اجتماعی

برای حضور در شبکه های اجتماعی طراحی سایت می تواند مقدمه ای خوب برای شروع فعالیت باشد زیرا در اینصورت کاربران اعتماد بیشتری کرده و  بعد از مشاهده  تبلیغات و پست های شما در شبکه های اجتماعی ، می توانند با مراجعه به وب سایت شما یک استعلام و اطلاعات کلی از شما پیدا کنند و نسبت به فعالیتهای شما اشراف کامل داشته باشند حال داشتن یک صفحه ی اختصاصی در شبکه های اجتماعی الزامی است ، با قراردادن مطالب و محتوای مفید در اختیار کاربران سبب افزایش کاربران خود شوید و همواره به یاد داشته باشید که از تبلیغات مستقیم در شبکه های اجتماعی خودداری کنید .

معیار های تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت

محبوبیت در شبکه های اجتماعی

امروزه محبوبیت در شبکه های اجتماعی برای موتور های جستجو اهمیت بیشتری پیدا کرده و آن را به یکی از عوامل تاثیرگذاردر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت تبدیل کرده است .استراتژی و سیاست جداگانه هر شبکه اجتماعی سبب می شود که موتور های جستجو محبوبیت یک پیج یا صفحه اختصاصی  را تشخیص داده و با افزایش تعداد کاربران وافزایش بازدید از آن موتورهای جستجواهمیت بیشتری برای پیج شما قائل شوند و در نتیجه سبب افزایش رنک آن سایت شود.

همچنین با دقت و افزایش کیفیت محتوای صفحات خود می توانید نظرات کاربران را با استفاده ازمطالب چالشی در صفحه خود داشته باشید که با افزایش تعداد نظرات تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت نیزافزایش خواهد یافت.

اشتراک

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به متخصص سئو میباشد.